Årsmöte 2020

08 NOV 2020 19:15
Vi kan under rådande restriktioner inta ha vårt årsmöte som planerat.
  • Uppdaterad: 08 NOV 2020 19:15

I dag, söndagen den 8 november, har jag skickat ut information om årsmötet och de "käppar i hjulet" som den pågående pandemin sätter för genomförandet. Har du inte fått meddelandet så beror det på att din e-postasdress inte är uppdaterad i IdrottOnline. Meddela mig isf så rättar vi till det.

Vi kommer i veckan att undersöka vilka alternativa möjlighet det finns till att hålla ett fysikst möte. Vad det ger är i skrivande stund oklart men vi kommer att göra vad som står i vår makt, och vad som anses rimligt för våra medlemmar, för att vi ska kunna ha ett årsmöte i enlighet med stadgarna.

Så snart vi har en lösning återkommer vi med mer information, men till dess är bara att förbereda sig på mötet även om motionstiden nu gått ut. De handlingar som man som medlem har stadgeenlig rätt att ta del av inför mötet kan begäras ut genom ordföranden from den 12.e november och kommer då att skickas per e-post.

Håll ut! För eller senare kommer det att bli bättre.

Skribent: Johan Nilsson
Epost: This is a mailto link

LEJONKULAN PC

är medlem i Linköpings Idrottsförbund, Östsvenska Bouleförbundet och Svenska Bouleförbundet.

VI ANVÄNDER KLÄDER FRÅN

TACK TILL